Regulamin Członkowski Uczniowskiego Klubu Judo Lemur

  1. PO OKRESIE PRÓBNYM KAŻDY ZAWODNIK JEST ZOBOWIĄZANY DO ZAKUPU STROJU DOJUDO. PRZED ZAKUPEM PROSIMY O KONSULTACJĘ Z TRENEREM PROWADZĄCYM – STRÓJ DO JUDO MA FAKTURĘ PLECIONKI, A PAS RÓWNIEŻ MUSI MIEĆ ODPOWIEDNIĄ GRUBOŚĆ.
  2. Zawodnik po zakupieniu (30 zł) od trenera naszywki klubowej ma obowiązek naszycia jej naplecy w wyznaczonym miejscu.
  3. Ubezpieczenie NNW zawodnika leży po stronie rodziców, zawodnikom startującymregularnie w zawodach a zwłaszcza kadetom i wyżej proponujemy bardzo dobreubezpieczenia na wypadek kontuzji. Jako klub będziemy mieli dla państwa ofertę grupowądo końca września każdego roku.
  4. Rezygnacja jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej na e-mail klubu: biuro@judo-lemur.pl,brak rezygnacji przed końcem miesiąca poprzedzającego rezygnację skutkuję obowiązkiemopłaty składki (jeżeli dziecko ma nie chodzić od maja najdalej do końca kwietnia prosimyprzesłać rezygnację).
  5. KONIEC ROKU SZKOLNEGO NIE JEST RÓWNOZNACZNY Z AUTOMATYCZNYM WYPISANIEMDZIECKA Z KLUBU. REZYGNACJĘ Z CZŁONKOSTWA NALEŻY WYSŁAĆ W FORMIE MEILOWEJ.INACZEJ DZIECKO JEST NA LIŚCIE WRZEŚNIOWEJ Z CZYM WIĄŻE SIĘ RÓWNIEŻREGULOWANIE SKŁADEK.
  6. W przypadku braku płatności w terminach podanych w regulaminie płatności trener maprawo nie wpuści zawodnika na trening.
  7. Dziecko musi być przygotowane do zajęć: w przypadku gdy jeszcze nie ma judogi musiposiadać długie spodnie dresowe, koszulkę, klapki (obowiązkowo) oraz wodę.W przypadku gdy posiada judogę: kompletną judogę z pasem, klapki (obowiązkowo) orazwodę.
  8. Zapytania o rachunki, faktury, zaświadczenia, itp. prosimy kierować na adres e-mail: biuro@judo-lemur.pl
  9. Wszystkie ważne informację prosimy sprawdzać na naszym funpage na Facebooku oraz na naszej stronie www.judo-lemur.pl w zakładkach: aktualności, zawody oraz obozy – np.: odwołane zajęcia, wyjazdy, obozy, egzaminy, dodatkowe treningi, itp.

Regulamin płatności składek

1. Wysokość składek:

a) grupy trenujące raz w tygodniu – 80 zł miesięcznie,

b) grupy trenujące dwa razy w tygodniu – 215 zł miesięcznie,

c) zawodnicy trenujący trzy i więcej razy w tygodniu w tym grupy zawodnicze– 240 zł miesięcznie,

d) Senior Team (grupy dla dorosłych – dwa razy w tygodniu w wybranej placówce) – 210 zł miesięcznie,

e) zajęcia wewnątrz przedszkolne (wyłącznie dla dzieci z danej placówki) – wysokość składki jest ustalana indywidualnie z Dyrekcją przedszkola.

KONIEC ROKU SZKOLNEGO NIE JEST RÓWNOZNACZNY Z WYPOWIEDZENIEM CZŁONKOSTWA.

W PRZYPADKU REZYGNACJI TRZEBA PRZESŁAĆ JĄ W FORMIE MAILOWEJ NA ADRES KLUBU:

biuro@judo-lemur.pl

Wszystkie składki muszą być uregulowane do 10-go dnia każdego miesiąca (za wrzesień – do 10-gowrześnia). W przypadku braku uiszczenia składki do 15-go dnia danego miesiąca, będzie doliczana opłata 20 zł do następnego miesiąca (nie dotyczy pierwszego miesiąca w którym nastąpił zapis do klubu).

Państwa indywidualny numer konta do dokonywania wpłat jest umieszczony na deklaracji członkowskiej. Bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie numeru konta. Na w/w numer konta dokonujemy wpłaty tylko i wyłącznie za składki członkowskie.

2. W każdym miesiącu, od września do czerwca, wysokość składki jest taka sama (tak jak: wrzesień, październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec) – jest to roczna składka członkowska podzielona na 10 równych części. Miesiące wakacyjne lipiec i sierpień są miesiącami bez opłaty składki.

3. W przypadku nieobecności dziecka na zajęciach, np. z powodu choroby, nie ma możliwości odliczania części opłaty. Wysokość składki jest stała i niezależna od ilości odbytych treningów.

4. W przypadku nieobecności przez cały miesiąc składka wynosi 40 zł – jest to opłata rezerwująca miejsce w danej grupie treningowej.

5. Rezygnacja z zajęć jest możliwa tylko i wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail klubu:biuro@judo-lemur.pl Brak rezygnacji przed końcem miesiąca poprzedzającego rezygnację skutkuje obowiązkiem opłaty składki (jeżeli dziecko ma np. nie uczęszczać na zajęcia od maja, to najdalej do końca kwietnia prosimy o mailowe przesłanie rezygnacji).

6. Pierwszorazowa opłata wpisowa do klubu jest darmowa, natomiast w przypadku ponownego zapisu do klubu po wcześniejszej rezygnacji, opłata wpisowa wynosi 80zł.

7. W przypadku nieobecności dziecka na treningu, dziecko ma prawo odrobić zajęcia w dowolnej placówce naszego klubu.

8. W przypadku nieodbytego treningu z powodu wyjazdu trenera na zawody lub nie odbycia się treningu np. z powodu braku sali (sale szkolne mogą być użyte do organizacji rady pedagogicznej), dziecko ma prawo odrobić trening w dowolnej placówce.

9. Treningi nie odbywają się w dni tzw. „czerwona kartka w kalendarzu”, a także podczas “długich weekendów” oraz przerw świątecznych.

10. W przypadku dłuższych przerw spowodowanych czynnikami niezależnymi od klubu (np. pandemii), wprowadzone zostaną zajęcia online, które są równoważne z zajęciami stacjonarnymi.

11. W tytule wpłaty składki członkowskiej wpisujemy tylko i wyłącznie IMIĘ I NAZWISKO DZIECKA – bez dopisków typu miejsce, rok, grupa itp.